• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,24%39 130,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,24%39 130,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 14.02.18, 09:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ossinovski ostis Läti vagunitehase välja

Oleg Ossinovski raudteekontsern Skinest Rail ostis vähemusaktsionäridelt välja kõik Daugavpilsi veduriremonditehase AS Daugavpils Lokomotivju Remonta Rupnica (DLRR) aktsiad.
Oleg Ossinovski on Eesti jõukamaid ärimehi.
  • Oleg Ossinovski on Eesti jõukamaid ärimehi. Foto: Andras Kralla
Varem kuulus kontsernile 49,9% DLRRi aktsiatest, teatas Skinest. Kõigi aktsiate konsolideerimise tulemusena lahkus tehas Nasdaq Balti börsilt, kus selle aktsiad seni noteeritud olid.
Skinest Rail juhatuse liikme Roman Zahharovi sõnul oli DLRRi kõigi aktsiate omandamine osa nii tehase kui ka kontserni arengustrateegiast. „Daugavpilsi veduriremonditehas on Skinest Raili üks võtmeettevõte, mistõttu on meie jaoks ülioluline selle edukas funktsioneerimine. Omades mittetäielikku osalust, oli Skinest Rail ainsaks aktsionäriks, kes ettevõtet kõigi nende aastate jooksul toetas: investeeris tootmisesse ja aitas ettevõttel refinantseerida pangalaenu," rääkis ta.
Kuna täna ollakse jõudnud mitmete mastaapsete ja pikaajaliste projektide rakendamise etappi ning kavatsetakse jätkata investeeringuid DLRRi edasisse arendamisse, on kõigi ettevõtte aktsiate konsolideerimine ühtedesse kätesse loogiline ja otstarbekaim samm, lisas Zahharov.
Ta märkis, et veduriremonditehase tootmismahtude suurendamiseks on Skinest Rail ja DLRRi juhtkond viimaste aastate jooksul järk-järgult orienteerinud ettevõtte ümber lääne turgudele.
"Oleme sõlminud pikaajalisi lepinguid mitme suure Euroopa ettevõttega. Lisaks sellele oleme viimase viie aasta jooksul investeerinud uutesse kaasaegsetesse seadmetesse enam kui 8 mln eurot, tänu millele tõusis tehas uuele tasemele ning on võimeline edukalt konkureerima samalaadsete Euroopa ettevõtetega," ütles ta.
Daugavpilsi veduriremonditehase juhatuse liige Gatis Kamaruts täpsustas, et nõudlus DLRRi teenuste järele kasvab nii 1435 mm kui ka 1520 mm laiuste rööbaste turgudel. „Seetõttu planeerime lisaks uute turgude arendamisele käibe suurendamist ka meie traditsioonilistel suundadel,“ ütles ta. „Planeeritud tootmismahu saavutamiseks laiendame tarnete geograafiat ja suurendame oma teenuste valikut, muuhulgas alustasime meie tehase jaoks uute veduriseeriate remondi teostamist.“
Kamaruts lisas, et seoses tehase käibe olulise suurenemisega (75% võrra 2017. aastal) ning prognoositava kasvuga käesoleval aastal jätkab ettevõte uute töökohtade loomist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele