Suurimate trendidena tõid jaekettide ostujuhid välja, et tarbijad on hakanud hinna asemel eelistama rohkem kvaliteeti ehk ostetakse rohkem tooteid, kus on kasutatud kvaliteetsemat toorainet,
kirjutab portaal kaubandus.ee.
- Tarbijad ostavad oma valikutega aina enam aega - tooteid, mille kodus valmistamine ei võta kaua aega ning saab koheselt süüa. Foto: Raul Mee
Samuti on väga palju kasvanud nõudlus tervislike toodete järele, aga kauplusest ei jää ostmata ka igapäevased müügihitid.
Eesti suurima jaeketi Coop Eesti ostudirektori Oliver Risti sõnul näitab nende kogemus, et eestlaste toiduharjumused on läinud aastatega järjest tervislikumaks. “Värske puu- ja juurvilja osakaal kasvab Coopi kaupluste müügist juba aastaid, ainuüksi eelmise aastaga üle 10%,” ütles ta.
“On näha, et eestlased on hakanud hinna asemel eelistama rohkem kvaliteeti ehk ostetakse rohkem tooteid, kus on kasutatud kvaliteetsemat toorainet. Tavapärase valge saia asemel eelistavad tarbijad täisteratooteid, keeduvorsti asemel sinki, puhas fileetoodete müük näitab kasvutrendi ning ka smuutide müük,” rääkis Coopi ostudirektor.
Selveri ostudirektor Katrin Riisalu ütles, et ka nemad tunnetavad seda, et kogu tarbimine on tervislikkuse poole liikumas ning klientidele on muutunud üha olulisemaks värskemad tooted, milles ei sisaldu säilitusainet. “Nõutud on mahetooted, täispiimatooted, proteiinitooted ja sügavkülmutatud viljad,” ütles Riisalu.
Pikemalt sellest, kuidas on eestlaste tarbimisharjumused muutunud, mis trendid valitsevad toidutootmises ning mis on populaarseimaid tooted, saab lugeda
kaubandusuudiste portaalist.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.