Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
GDPRi tähelepanuta jätnud ettevõtet on raske müüa
Suurem osa isikuandmete kaitse üldmäärusest ehk GDPRist tulenevatest kohustustest tuli ettevõtetele suure üllatusena ja siiani on palju ettevõtteid, kes ei teagi, et see määrus on üldse olemas või pole sellele tähelepanu pööranud.
Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas Truuverk ja Triniti advokaat Maarja Pild Foto: Liis Amor
Üks esmane kohustus oli määrata andmekaitseametnik, mille pärast on ettevõtetel mure väga suur, sest neid pole kerge leida. Samas on juba näha, et vastava koolituse saanud spetsialistid on hakanud teenust osutama, ütles advokaat Maarja Pild Äripäeva raadiosaates "Triniti eetris".