Eesti Gaas esitles Lätis, Leedus ja Soomes kasutusele võetavat uut brändi Elenger, millega proovib Infortari omanduses olev energiaettevõte müüa kolme aasta pärast Põhja-Balti turul ligikaudu miljard kuupmeetrit gaasi.

- Eesti Gaasi juhid (alates vasakult) Ants Noot, Ain Hanschmidt, ja Kalev Reiljan usuvad, et ettevõte suudab Baltimaade ja Soome turu gaasinõudlusest täita vähemalt kuuendiku
- Foto: Liis Treimann
„Kui Tallink teenib rahavoogusid põhiliselt suvel, siis Eesti Gaas põhiliselt talvel,“ kirjeldas Infortari üks omanikke Ain Hanschmidt naljatledes ettevõtte teenimisvõimalusi. Kuigi Tallinki tulemused pole nii roosilised, siis Hanschmidt märkis, et Eesti Gaasi teenuste arendamisel ei arvestata Tallinki võimaliku käibe langusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.