Muuhulgas e-residente teenindav idufirma LeapIN on uueks brändinimeks võtnud Xolo. Eelmisel kuul kaasas firma Eesti, Soome ja Prantsusmaa investoritelt ka 6 miljonit eurot, mida kasutatakse laienemiseks ja teenuse arendamiseks.
- Allan Martinson Foto: Ivar Kuldver
"Meie pikaajaline visioon on saada eelistatuimaks platformiks vabakutselistele ja ettevõtjatele, kes asutavad firmasid üle kogu maailma," seisab Xolo
koduleheküljel.
Ettevõte toob turule ka uue teenuse Xolo Go ehk "virtuaalfirma", mis annab vabakutselistele Xolo teatel pea kõik ettevõtte funktsionaalsused (pangakonto, arved, palgamaksed jm) ilma, et peaks reaalselt firmat asutama. Sisuliselt kasutavad vabakutselised Xolot ennast oma juriidilise kehana.
Xolo teenuseid kasutab ettevõtte andmetel umbes 2500 klienti 104 riigis. Xolo asutati 2015. aasta maikuus ja on kokku kaasanud umbes 8 miljonit eurot investorite raha.
Kahjum käibest suurem
LeapIN Business Services OÜ teenis 2018. majandusaastal 1 169 594 eurot tulu ja lõpetas aasta 1 415 732 euro suuruse kahjumiga. 2017. majandusaastal teeniti 440 300 eurot tulu ja lõpetati aasta 508 367 euro suuruse kahjumiga.
Alates ettevõtte asutamisest 2015. aastal on LeapIN pakkunud Eesti e-residentidele võimalust avada Eestis registreeritud osaühing ning korraldanud selle täieliku raamatupidamise, pangandusintegratsiooni jms teenused läbi oma kliendiportaali. Ärimudelilt on LeapIN kuumaksel põhinev tarkvara- ja ettevõtte halduse teenus. LeapIN teenindab ca 40% Eesti e-residentide poolt loodud ettevõtetest.
Tänavu teise kvartali seisuga töötas firmas 62 inimest ja käive oli 531 000 eurot. Mõlemad näitajad on viimastel aastatel liikunud pidevas tõusujoones.
Ettevõtte juhatuses on Allan Martinson, Erko Hansar ja Urmo Pärg. Tegelike kasusaajate hulka kuuluvad lisaks neile kolmele veel Taavi Kotka, Margus Uudam, Soome kodanik Sakari Pihlava, Avo Alender ja Erik Mell. Maikuus on asutatud ka uus firma LeapIN Business Account OÜ.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.