Võõrtööjõu kasutamise korda tuleks liberaliseerida, samuti tuleks lihtsustatud korras lubada tööjõudu importida spetsiaalselt suurte taristuobjektide rajamiseks, jäi kõlama Äripäeva suurest juhtide ja arvamusliidrite küsitlusest.
- Ettevõtja Ain Hanschmidt leiab, et võõrtööjõu kasutamise liberaliseerimine on paratamatus. Foto: Andras Kralla
"Meeldib meile või mitte, aga majanduslik tõde on selles, et kui me tahame piirata võõrtööjõudu, siis peame piirama ka riiki sisenevat raha. Kui raha saab riiki tulla vabalt, aga tööjõud mitte, siis leiame ennast olukorrast, kus mingi suurprojekti peal töötab ühel hetkel piltlikult öeldes 90% Eesti autojuhtidest ning muudes sektorites on siis katastroof," ütles Eesti Keskkonnateenuste juht Argo Luude.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigilaen ja laenureeglite painutamine või muutmine, PPP ehk averus, riigivõlakirjad, pensioni- või mõni muu fond – juhtide ja arvamusliidrite eelistused põhimaanteede neljarajaliseks ehitamise rahastusele on erisugused, kuid vajalikuks peetakse alustada mõtte elluviimist.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.