Euroopa Liidu riikides kasvas uute sõiduautode müük detsembris 21,7%, suuresti tulenes see karmistuvatest normidest, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit.
Valik linnamaastureid eelmise aasta Frankfurdi autonäituselt. Foto: Reuters/Scanpix
Aastalõpu müügi kasvu mõjutas peamiselt autotootjatele rakendatud CO2-normide karmistumine alates sellest aastast ja klientide käitumises väljendus see detsembris suuremate mootoritega autode tavapärasest suuremamahuline soetamine, märkis AMTEL.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.