Euroopa uute sõiduautode turg tegi märtsis suure tõusu
Euroopa Liidus tegi uute sõiduautode müük märtsis suure tõusu, aga ülemöödunud aasta märtsikuu tulemusega võrreldes on turg siiski veel miinuses, teatas AMTEL.
Kõige enam on aastaga turuosa kasvatanud Peugeot. Foto: SIPA/Scanpix
Märtsis müüdi Euroopa Liidu riikides veidi üle ühe miljoni uue sõiduauto, mida eelmise aasta märtsiga võrreldes on 87,3% rohkem. Mullu aga kukkus märtsikuu müük Euroopas drastiliselt koroonaviiruse pandeemia tõttu, millest sõltuvalt on ka võrdlusmoment moonutatud. 2019. aasta märtsi tulemusele jäi tänavune müük alla 0,2 miljoni autoga.
Veebruaris saavutas uute sõiduautode müük peaaegu koroonapandeemiale eelnenud taseme, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit ehk AMTEL.
Ettevõtete IT-turve on tõusnud küberrünnakute tõttu ülioluliseks. Uus direktiiv Euroopast, mis kannab nime NIS2, püüab korrastada reegleid ja seab ettevõtetele kohustusi IT-turvalisuse tagamiseks.