Dive'i kontserni ettevõtted teevad aastas üle 160 000 testostu. Pilt on illustratiivne. Foto: Liis Treimann
Dive'i juhatuse esimees Kaspar Jänes ütles pressiteates, et Eesti ettevõte on Soome firmaga viinud üheskoos läbi mitu projekti ja Soome on nende jaoks suurepärane täiendus laienemiseks.
On juhtumeid, kus teenindaja saab aru, et tegu on testostjaga, ja püüab oma käitumist korrigeerida, sõnas DIVE Grupi projektijuht Marilyn Uleksin. Sellegipoolest ei saada aga alati maksimaalset tulemust.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.