Vanasti tegi Volvo nn turbotelliseid. XC40 Recharge Twin on särtsutellis.
- Väliselt eristub esimene täiselektriline Volvo sisepõlemismootoriga XC40st peamiselt õhuvõtuava kohal asuva kerevärvi paneeli poolest. Foto: Liis Treimann
Ehkki Volvo pakub juba pikemat aega kõiki mudeleid kerg- ja pistikhübriidina, jõuti esimese täiselektrilise versioonini alles nüüd. Polestar 2 ei lähe arvesse, sest Polestar on tänapäeval eraldi bränd ning laugpärakerega 2 omaette malli järgi tehtud. Ent siit tuleb Volvo väikseima linnamaasturi XC40 särtsutoitel variant, lisatähistega Recharge Twin, millel tollesama “kahe” pirakas 78 kWh aku ning kaks elektrimootorit koguvõimsusega 300 kW. See on volvolikult mugav ja rahulikkust sisendav, kuid muutub silmapilkselt väga kärmeks autoks, kui kiirendipedaal põhja vajutada.
Seotud lood
Lühike kere, riidest istmed ja plekkveljed annavad Land Rover Defenderile juurde, mitte ei jäta ilma.
Toyota Mirai väljutab heitgaaside asemel puhast vett, ent Tallinna kontekstis on see ikkagi nagu Paavli sendipoe katusele tõstetud Nysa buss.
Volvo Car AB müük langes oktoobris viiendiku võrra, sest ettevõte maadleb tarneahela probleemidega. See on järjekordne märk, et 2021. aastast saab autotootjate jaoks taas kehv aasta, vahendab Bloomberg.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.