Shoppa kohta on tarbijakaitsesse esitatud rohkem kui 125 avaldust.
Foto: IMAGO/Scanpix
Shoppa OÜ tegevuse kohta on tarbijakaitsesse esitatud alates aprillist enam kui 125 avaldust tarnimata kauba ja tagastamata raha tõttu. Juulis alustas tarbijakaitse Shoppa tegevuse suhtes järelevalvemenetlust, ettevõtjaga suheldi korduvalt ning teda kohustati võtma kasutusele meetmeid, et tegeldaks kohe tarbijate nõuetega. Kaupleja sulges 11. septembril oma kodulehe.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.