Värskelt avatud majutus- ja toitlustusettevõtete omanikud tõdevad, et raskel ajal on äri algus olnud edukas, kuid lähitulevik tekitab neiski ebakindlust.
- Vaid mõni nädal avatud spordibaari Willer's Sports Lounge omanik Raido Villers rääkis, et on äri algusega rahul, kuid pildile jõudmiseks peab veel vaeva nägema. Foto: Andras Kralla
Restoraniturul on palju ärevust, tunnistas kevadel Pärnus uksed avanud restorani Rööm üks omanikest Hanno Värk.
Kui täna riputada üles koka töökuulutus, siis väärt töötaja leiab palju lihtsamalt kui pool aastat tagasi, kiitis Värk. Tema hinnangul on see samas märk sellest, et restorane pannakse majanduslanguse pärast praegu rohkem kinni.
Pealinnas lennujaama juures asuva hotelli Mercure Tallinn tegevjuht Harles Tammeleht rääkis, et nende hotellis on aasta lõpuni broneeringuid piisavalt, kuid tulevaks aastaks on ebakindlust veel palju. Pärast renoveerimist avasid nemad uksed tänavu mais.
Tuleb leida võimalused
Seotud lood
Koroonaga kahjumisse kukkunud hotellikett Hestia sai eelmisel aastal jalad alla ning jõudis taas kasumisse.
Eestil on väga head eeldused, et meelitada turistid põudade ja metsatulekahjude käes vaevleva Lõuna-Euroopa asemel hoopis siia, kuid selleks tuleb ettevaatlikult turundust teha ja palju vaeva näha, rääkis turismiekspert.
Turismisektoris toimub taastumine, aga koroonaeelse ajaga on siiski viis korda vähem tööd, rääkis Äripäeva raadios Traveller Toursi juht Marii Männiste.
Alles läinud aastal Michelin Guide’i inspektoritelt kiita saanud, kuid nüüdseks pankrotis kalarestoran Ruhe liikus firmade matja Raul Pindi kätte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.