Eestis on ligi pool miljonit autoomanikku (nii füüsilised kui juriidilised isikud), kes alates järgmisest aastast automaksu tasuma peavad. Maks muudab kallimaks nii raskemad kui suurema heitmega autod. Sõidukite vanusel põhinev maksuredel peaks toetama “vanade autode lõpuni kasutamist”.
Eestil tuleb võlakoormuse vältimiseks tegeleda maksudega, soovitavalt varamaksude kaudu, majanduse elavdamiseks tuleks aga edendada ettevõtete digitaliseerimist.
Automaksu pole veel vastugi võetud, kui juba on Tallinna Kaubamaja Grupi, uue nimega TKM Grupi juht Raul Puusepp veendunud, et suurt mõju see autonõudlusele ei oma.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.