Autojutud 50: pane oma teadmised keskmisest raskemas viktoriinis proovile
Kord kuus Äripäeva raadio eetris olev autokultuurisaade „Autojutud“ jõudis sel nädalal 50. episoodini. Panime sel puhul kokku 10 küsimust, mis peaksid pakkuma pinget ka neile, kel autode kohta vaat et entsüklopeedilised teadmised.
Üks küsimus käib elektri-Hummeri kohta. Foto: SWNS/Scanpix
Kõik faktid, mille kohta küsitakse, on saadetes kõlanud. Julgeme väita, et seitse või enam õiget vastust andvad inimesed võivad end küll automaailma asjatundjaks pidada. Ent pead pole vaja norgu lasta neilgi, kel nii hästi ei lähe – väga võimalik, et ajaloo poole kaldu küsimused lihtsalt ei sobinud. Ning võib-olla leidub sel juhul varasemate saadete hulgas uut huvitavat kuulamist!
Värskeim “Autojuttude” saade võttis luubi alla rahvarallide ja -sprintide maailma ehk rallisõidu n-ö rohujuure tasandil. „Autojuttude“ tegija Karl-Eduard Salumäe külalisteks on viimased paar aastat rahvasarjades säravaid tulemusi saavutanud paidelane Sander Mihkels ning Eesti autospordi liidu meediajuht Kristjan Sooper. Seda saadet saab kuulata siit.
Rahvarallid ja -sprindid loovad paljudele võimaluse teha autospordis esimesed sammud ning seda n-ö rohujuure tasandil harrastada, ent nii nagu mistahes spordis, saadab edu neid, kes rohkem pingutavad ja panustavad. Mootorite maailmas väljendub see aga tugevalt ka rahas.
Igal aastal kogunevad mitusada tuhat inimest kohapeale ja kümned miljonid ekraanide ette, et jälgida, mismoodi hulk autosid ööpäev läbi ringiratast tiirutab. Le Mansi 24 tunni sõit Prantsusmaal on maailma üks kuulsamaid võidusõite.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.