Rahvast nadilt: Starbucksi kohvikud pole enam nii popid kui varem. Foto: Scanpix
Sel nädalal avaldatud tulemustest selgub, et Starbucksi müük üle maailma kahanes kolmandat kvartalit järjest. Kui globaalselt jäi kukkumine 7% juurde, siis USAs kahanes 6%, Hiinas aga suisa 14%, vahendab CNN. Kehvad tulemused tähendasid üht: Starbucks ei teata oma selle aasta finantsprognoose. See pani aktsia langema.
Viimasel ajal on Wall Streetil moes kasvuaktsiad. Motley Fool Stock Advisori analüütikud jagasid aga Yahoo Finance vahendusel soovitusi, millistesse dividendiaktsiatesse tasuks praegu investeerida.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.