Euroopa Komisjoni asepresident Henna Virkkunen tutvustas reedel plaane merekaablite kaitsmiseks, kui sai teatavaks merekaabli rike Gotlandi lähistel. Foto: AP/Scanpix
Uurimist juhib Rootsi politsei kohaliku rannakaitse abiga. Soome ja Saksamaa vaheline C-Lion1 merekaabel saadi töökorda alles 7. jaanuaril, omanikfirma Cinia teatel on see lühikese aja jooksul juba kolmas kord, kui sama kaabel on viga saanud.
Rootsi ja Läti vaheline kiudoptiline merekaabel sai pühapäeva hommikul kannatada. Õhtul kirjutas Rootsi väljaanne Expressen, et Rootsi võimud on šabotaažis kahtlustatava laeva kinni pidanud.
Soome liiklus- ja kommunikatsiooniamet Traficom leidis Estlink 2 merekaabli lõhkumises kahtlustataval alusel Eagle S nii palju tõsiseid puudusi, et see ei või merele minna enne, kui need on kõrvaldatud.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.