Rahuloluküsitlusi viiakse liiga sageli läbi stiilis „mida küsid, seda saad“, mis teeb sellest tüütu ja mõttetu rutiini. Seda, mida peaks teadma, ei osata küsida, kirjutab Tartu Ülikooli majandusteaduskonna dotsent Eneli Kindsiko.
Küsisin täiendkoolitust tehes auditooriumi käest: „Mis põhjusel te rahuloluküsitlusi teete?“ Vastus: „Sest kõik ju teevad!“ Osati tundubki, et rahuloluküsitluste tegemine nii töötajatele kui klientidele on muutunud rutiiniks. See intsident kummitas mind tükk aega, kuniks otsustasin enda nahal läbi teha „sarivastaja“ eksperimendi.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.