• OMX Baltic0,41%287,86
  • OMX Riga−0,28%873,84
  • OMX Tallinn0,44%1 821,04
  • OMX Vilnius−0,01%1 119,33
  • S&P 5000,92%6 067,7
  • DOW 300,31%44 850,35
  • Nasdaq 2,03%19 733,59
  • FTSE 1000,35%8 533,87
  • Nikkei 225−1,39%39 016,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,19
  • OMX Baltic0,41%287,86
  • OMX Riga−0,28%873,84
  • OMX Tallinn0,44%1 821,04
  • OMX Vilnius−0,01%1 119,33
  • S&P 5000,92%6 067,7
  • DOW 300,31%44 850,35
  • Nasdaq 2,03%19 733,59
  • FTSE 1000,35%8 533,87
  • Nikkei 225−1,39%39 016,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,19
  • 15.08.22, 10:49

Ekspert: uute autode ostmine võib muutuda paljudele ülejõukäivaks

Autoturul on käimas fundamentaalsed muutused, kus autotootjad keskenduvad aina rohkem elektriautodele. Samal ajal võib nõudlus uute autode järele üldise hinnatõusu tõttu hakata vähenema, kirjutab Luminor Liisingu juht Andrus Soodla.
Elektriauto Honda E sõitjateruum. Pilt on illustreeriv.
  • Elektriauto Honda E sõitjateruum. Pilt on illustreeriv. Foto: Liis Treimann
Põhitrendid, mida autoturul võis märgata juba mõni aeg tagasi, on viimase paari kuu jooksul veelgi süvenenud. Uute autode puhul eksisteerivad endiselt tarneraskused, sest autotootjad ei suuda nii palju masinaid toota, kui tarbija tegelikult sooviks. Seda dikteerivad nii toormepuudus, pikalt kestnud kiibikriis kui ka probleemid logistikaahelate katkemisega.

Seotud lood

Saated
  • 04.08.22, 16:26
Automüüja meenutab 90ndaid: kui uus Audi kohale jõudis, oli ostja elu juba otsa saanud
Iseseisvuse taastanud puruvaeses Eestis tegutsesid paljude Lääne automarkide esindused. Edasi viis toona üksnes siinsete kaupmeeste muljetavaldav leidlikkus ja visadus, töö esinduses oli aga pöörane, kinnitab 1992. aastast saati uute autode äris sees olnud Jussi Pärnpuu.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele