Idufirmad on vähendanud töötajate arvu, paljudel ärimudelitel on tõetund ning ettevõtetele lüüakse hingekella, ent kõik uudised pole siiski ühtviisi sünged, kirjutab Äripäeva iduettevõtluse teemaveebi FoundME juht Tarmo Virki.
Täna teatas elektrirataste tootja Gleam et neil on vaid mõni päev aega tõestada Austria kohtule oma elujõulisust, et too pankrotti välja ei kuulutaks. Alles eelmisel nädalal jõudis avalikkusesse info, et Ampleri-taoline elektrirataste tootja VanMoof on hoolimata 189 miljoni kaasamisest jõudnud pankrotini.
Mida ei suutnud aastaid tagasi ainus minu portfellis pankrotistunud ettevõte, seda suutis nüüd siiski Ampler. Pean täna alla neelama tõdemuse, et Ampleriga tegin elu halvima rahapaigutuse.
Suuremad rattad, esiamort, laiem astmelaud, hulgaliselt tarka rauda ja – tõepoolest – suunatuled. Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägiti Bolti uuest tõuksimudelist, millega tahetakse suurendada nii turvalisust kui sõidumugavust.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.