Idufirmad on vähendanud töötajate arvu, paljudel ärimudelitel on tõetund ning ettevõtetele lüüakse hingekella, ent kõik uudised pole siiski ühtviisi sünged, kirjutab Äripäeva iduettevõtluse teemaveebi FoundME juht Tarmo Virki.
Täna teatas elektrirataste tootja Gleam et neil on vaid mõni päev aega tõestada Austria kohtule oma elujõulisust, et too pankrotti välja ei kuulutaks. Alles eelmisel nädalal jõudis avalikkusesse info, et Ampleri-taoline elektrirataste tootja VanMoof on hoolimata 189 miljoni kaasamisest jõudnud pankrotini.
Mida ei suutnud aastaid tagasi ainus minu portfellis pankrotistunud ettevõte, seda suutis nüüd siiski Ampler. Pean täna alla neelama tõdemuse, et Ampleriga tegin elu halvima rahapaigutuse.
Suuremad rattad, esiamort, laiem astmelaud, hulgaliselt tarka rauda ja – tõepoolest – suunatuled. Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägiti Bolti uuest tõuksimudelist, millega tahetakse suurendada nii turvalisust kui sõidumugavust.
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.