Raudtee kaubaveomahu suurendamiseks läheb vaja enamat kui madalat taristu kasutamise tasu, kirjutab Eesti Raudtee kommertsosakonna juhataja Arthur Raichmann vastukajana Operaili juhatuse liikme Merle Kurvitsa arvamusloole.
- "Jutt sellest, et teeme midagi väga odavalt ja kaubad tulevad iseenesest, ei too reaalseid lahendusi," kirjutab Eesti Raudtee kommertsjuht Arthur Raichmann. Foto: Silver Raidla
Kaubavedude jõudmine maanteelt raudteele on üks suur ja oluline samm rohelisema Eesti ja soodsama hinna kaudu ka kestlikuma ettevõtluse suunas. Selle eesmärgi nimel on viimase paari aasta jooksul hüppeliselt suurendatud investeeringuid raudteesse ning liiklusjuhtimise ja turvangusüsteemide uuendamisesse, aga ka reisijateveo läbilaskevõime tõstmisesse. Väljakutse muuta raudteeveod konkurentsivõimelisemaks on suur ning seejuures on tähtis, et üldises inforuumis ei domineeriks kellegi ärihuvides moonutatud kuvand.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Eesti riik tahab omaenda seatud eesmärke saavutada, siis tuleb mahukaupade maanteelt raudteele suunamisega kohe praegu aktiivselt tegeleda – muuta raudtee soodsamaks veolahenduseks või pakkuda vähemasti võrdset konkurentsiolukorda, kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits.
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.