Eesoleval sügis-talvel on metsavarumise mahud Eestis ilmselt viimaste aastate madalaimad, kirjutab Tornator Eesti juhatuse liige Martin Tishler Äripäeva Infopanga metsatööstuse konkurentsiraportile antud kommentaaris.
- Puidus nähakse olulist materjali, ent metsaettevõtjatele on majanduskeskkond ebastabiilne ja kohati ka ebasõbralik. Foto: Neeme Korv
Teine kvartal on metsavarumise poole pealt tavaliselt vaiksem, kuna metsanduse aastaringis tegeletakse rohkem istutamise ja hooldamisega. Kuigi tänu kuivale suve algusele oleks olnud võimalik majandada näiteks pehme pinnasega eraldisi rohkem, siis viimaste aastate nõuded vähendavad oluliselt ka seda võimalust. Lisaks tuli ka tuleohtu meeles pidada.
Vaadates signaale tööstusest ning toimuvat hinnakorrektsiooni, siis eesoleval sügis-talvel on metsavarumise mahud Eestis ilmselt viimaste aastate madalaimad. Enda tegevust püüame stabiilsena hoida ning hetkel jätkame planeeritud mahtudega.
Kuigi puidus justkui nähakse olulist materjali, peab siiski tõdema, et Eesti metsapoliitika eraldiseisvana on populismi tuultes muutunud omanike vaatest ebausaldusväärseks, kus pikka plaani on raske tuvastada. Samas metsakasvatuse ja tööstuse investeeringute pikkust arvestades oleks seda just vaja.
Seotud lood
Biomassi potentsiaal energeetikas on kasutamata, hakkame puidujäätmeid ometi kasutama Eesti tarbijate ja ettevõtjate huvides, kirjutab Graanul Invest juhatuse liige Mihkel Jugaste.
Täna alustas tööd kliimanõukogu, kes asub kliimaseaduse ettevalmistamistel nõustama valitsust, riigikogu, ministeeriume ja huvirühmi. Nõukogus on lisaks teadlastele ja professoritele ka ettevõtete tippjuhid.
Kliimaminister Kristen Michal seadis eile riigimetsa majandamise keskusele omanikuootused, mida varem pole asutusele isegi selgelt sõnastatud. Nüüd pole enam RMK-l survet riigile dividende maksta.
Eesti väiksus ei saa takistuseks rohepöördes konkurentsieelise saavutamisel, rääkis kliimanõukogu juht Tõnis Arjus tänases Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.