Eesti noorte poliitiline ja ühiskondlik aktiivsus ning panustamine kooli, kogukonna või ühiskonna tegemistesse jääb rahvusvaheliselt alla keskmise, kirjutab sotsioloog ja haridusteadlane Meril Ümarik.
- Haridusteadlane Meril Ümarik. Foto: Erakogu
Eesti noortel on kõrgetasemelised teadmised ühiskonna toimimisest ja erinevatest ühiskonna probleemidest, ent ühiskondliku osaluse poolest jäävad nad sellest hoolimata pigem passiivseks, näitavad IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) rahvusvahelise kodanikuhariduse uuringu (ICCS) Eesti tulemused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.