Aasta hakkab lõppema ja USA kõige populaarsem ettevõte ei olnud Apple või isegi H.J. Heinz, mis eelmisel aastal oli Ameerika tarbijate rahulolu indeksi number üks ettevõte. 2014. aasta kõige populaarsem ettevõte oli hoopis Amazon, vahendab Marketwatch.
Online müüja tuli Michigani ülikooli Ameerika tarbijate rahulolu indeksi esimesele kohale punktisummaga 88 100st võimalikust punktist. Amazonile järgnes H.J. Heinz (87), Hershey ja Mercedes-Benz (mõlemad 86).
Indeks annab igale ettevõttele hinnangu, mis põhineb enam kui 70 000 intervjuul ning kasutab tarbijate rahulolu hinnangut ning majanduslikke näitajaid.
“Inimesed lihtsalt armastavad Amazoni,” sõnas ConsumerWorld.orgasutaja Edgar Dworsky.
“Amazonis on võrdlemisi madalad hinnad ning nad toimetavad kohale üsna kiiresti, kuid tasuta kohaletoimetamise piir on üsna kõrge,” lisas ta.
H.J. Heinz, bränd, mis on ehk enim tuntud oma aeglaselt pudelist väljatuleva ketšupi poolest, tuli 87 punktiga teisele kohale. “Ühel puhul tahavad tarbijad kiiret kohaletoimetamist, kuid teisel juhul on aeglane kohaletoimetamine samuti sobiv,” lisas ta.
“Amazoni kategooriajuhid keskenduvad neljale võtmeteenusele: valik, hind, saadaolevus ning tarbijate kogemused,” sõnas e-kaubanduse konsultant Bryan Eisenberg.
Kahjuks ei ole investorid alati sama õnnelikud nagu kliendid. Ettevõtte aktsiad on kukkunud sellel aastal 22% 312 dollarile; eelmisel aastal samal ajal maksis Amazoni aktsia 398 dollarit.
Oktoobris teatas Amazon 437 miljoni dollari suurusest kahjumist; aasta varem oli kahjum 41 miljonit dollarit. Müüginumbrid kasvasid aastaga võrreldes aga 20%.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.