Kodumasinate tootja Electrolux teatas, et Ida-Euroopas langes müük Venemaa ja Ukraina kriisi tõttu 23 protsenti. Vaatamata sellele suutis ettevõtte kasum ületada analüütikute ootusi.
Electrolux, kelle kontserni kuuluvad sellised tootemargid nagu AEG, Zanussi ja Frigidaire, teatas, et Lääne-Euroopas on nõudlus tugevnemas ning kasumit aitas kasvatada ka kulude kokku tõmbamine.
Firma teise kvartali tegevuskasum suurenes võrreldes möödunud aastaga 63 miljonilt
Rootsi kroonilt 921 miljoni kroonini (98,7 mln euroni). Reutersi poolt küsitletud analüütikud ootasid tegevuskasumiks 760 miljonit krooni.
Hiljuti teatas Electrolux, et tahab osta 3,3 miljardi dollariga (3 mld euroga) General Electricu seadmete üksuse, kuid USA justiitsministeerium pole seda tehingut veel lubanud, väites, et see teeb turukonkurentsile halba. Electroluxi teatel loodetakse tehing siiski sõlmida ning see aitas kontserni müüki kahekordistada.
Selleks aastaks prognoositakse Euroopas koduseadmete turule 1-2 protsenti kasvu ning Põhja-Ameerikas 3-5 protsenti kasvu.
Electroluxi aktsia reageeris tulemustele 6protsendilise tõusuga.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.