Kodumasinate tootja Electrolux teatas, et Ida-Euroopas langes müük Venemaa ja Ukraina kriisi tõttu 23 protsenti. Vaatamata sellele suutis ettevõtte kasum ületada analüütikute ootusi.
Electrolux, kelle kontserni kuuluvad sellised tootemargid nagu AEG, Zanussi ja Frigidaire, teatas, et Lääne-Euroopas on nõudlus tugevnemas ning kasumit aitas kasvatada ka kulude kokku tõmbamine.
Firma teise kvartali tegevuskasum suurenes võrreldes möödunud aastaga 63 miljonilt
Rootsi kroonilt 921 miljoni kroonini (98,7 mln euroni). Reutersi poolt küsitletud analüütikud ootasid tegevuskasumiks 760 miljonit krooni.
Hiljuti teatas Electrolux, et tahab osta 3,3 miljardi dollariga (3 mld euroga) General Electricu seadmete üksuse, kuid USA justiitsministeerium pole seda tehingut veel lubanud, väites, et see teeb turukonkurentsile halba. Electroluxi teatel loodetakse tehing siiski sõlmida ning see aitas kontserni müüki kahekordistada.
Selleks aastaks prognoositakse Euroopas koduseadmete turule 1-2 protsenti kasvu ning Põhja-Ameerikas 3-5 protsenti kasvu.
Electroluxi aktsia reageeris tulemustele 6protsendilise tõusuga.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”