Alphabet teatas neljapäeval pärast kauplemispäeva lõppu oma teise kvartali tulemused, mis olid investorite ja analüütikute jaoks suureks üllatuseks – kasum ja käive tulid oodatust oluliselt suuremad.

- Alphabet võis Google'i ja YouTube'i teise kvartali reklaamikäibega rahule jääda.
- Foto: EPA/JENS BUETTNER
Analüütikute suhteliselt madal kasumiprognoos oli tingitud sellest, et esimesel kvartalil olid Alphabetil pettumust valmistanud tulemused, kui firma näitas vaid 17% suurust käibe kasvu. Seejärel suurenes kriitika, et ettevõte pole investoritele piisavalt infot jaganud ning mure, et reklaamiturg on kiiresti väljumas kasvufaasist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Google’i emafirma panustab miljardeid dollareid pilveteenuste arendamiseks, vahendab CNN Money.
Google’i emafirma Alphabeti aktsia odavnes pärast tulemuste teatamist ligi 7 protsenti, sest ettevõtte käibekasv oli oodatust aeglasem, vahendab CNBC.
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?