Mercedes matab 40 miljardit täiselektrilisse mudelivalikusse
Daimler AG sõiduauto- ja kaubikudivisjon Mercedes-Benz kulutab 40 miljardit eurot oma mudelivaliku täiselektriliseks muutmiseks kolme aasta jooksul, teatas firma täna oma strateegiauuenduses.
2025. aastaks käivitab Mercedes kolm täiselektrilist sõidukiplatvormi: MB.EA keskmistele ja suurtele sõiduautodele, AMG.EA sportlikele autodele ning VAN.EA väikebussidele ja kaubikutele. Teise strateegilise sammuna plaanitakse ise ja koos partneritega panna tööle kaheksa akutehast kogujõudlusega üle 200 gigavatt-tunni jagu akusid aastaks 2030. Kolmas samm on laadimisvõrgustiku rajamine, kus Mercedese partner on näiteks Shell.
Globaalne kiibipuudus mõjutab aasta teises pooles automüüki negatiivselt ja mõju ulatub ka 2022. aastasse, teatas Daimler kolmapäeval, vahendab Reuters.
Soome autotehas Valmet Automotive on käe alla pannud eellepingule, mille kohaselt algab järgmise aasta algupoolel Hollandi firma Lightyear elektriautode tootmine.
Mercedes-Benzi tootja Daimler AG tõstis tänavust kasumiprognoosi, aga hoiatas, et pooljuhtide puudus võib ka teises kvartalis ettevõtte müüki mõjutada, vahendab Reuters.
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?