Google’i emafirma Alphabeti teise kvartali tulemused jäid ootustele vaid napilt alla, mis peegeldab seda, et maailma juhtiva ettevõtte digireklaamide äri püsib majanduse jahenemisele vaatamata tugev, vahendab Reuters.
Google'i reklaamiäri näitas turu jahenemisele vaatamata head tulemust. Foto: Reuters/Scanpix
Alphabeti aktsia reageeris tulemustele järelturul umbes 3protsendilise tõusuga, mis näitab seda, et investorid ootasid Snapi ja Twitteri kehvade tulemuste valguses halvemat tulemust.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.