Aprillis toimunud investor Toomase Investeerimisklubi seadis sel korral sammud Merko Uus-Veerenni arendusse, et tutvuda, millega Merko tegeleb.
- Investorid kogunesid Merko Uus-Veerenni arenduse pargis, et edasi liikuda Merko Pille tänava kortereid piiluma. Foto: Andras Kralla
Uus-Veerenni arenduses tutvustasid Merko esindajad investoritele, milliseid kortereid börsifirma arendab ning kuidas näeb Merko arenduste lõpptoode välja. Korteris lasti investoritel piiluda nii möbleeritud kolmetoalisse korterisse kui ka kolmandal korrusel asuvasse ühetoalisse.
Peale Merko Uus-Veerenni tuuri seati sammud kõrvalasuvasse Äripäeva kontorisse, kus Merko Eesti juht Ivo Volkov selgitas, millega ettevõte parasjagu tegeleb ning miks on praegu Eestis kinnisvaraturg jäätunud, kuigi Leedus seda ei ole.
Lisaks Volkovi Merko Eesti tegevuse selgitusele paotas Merko kontserni numbrite maailma ust kontserni finantsüksuse juht Urmas Somelar. Ta tõi esile, et hoolimata jäätunud kinnisvaraturust on Merko paindlik ning arenduste asemel tuuakse tulemused ära ehitussektorist. Ettevõtte majanduslikust seisu ja tuleviku plaanide kohta said investorid põhjaliku ülevaate.
Ürituse fotod tegi Andras Kralla:
Investor Toomase Investeerimisklubi kohta saad rohkem infot
SIIT.
Seotud lood
Jaanuarikuisel investeerimisklubi üritusel andis kinnisvaraturust põhjaliku ülevaate valdkonna ekspert Tõnu Toompark, kes leidis, et aasta jooksul näeme hindade langust.
Investor ja finantsökonoomika doktor Kristjan Liivamägi jagas neljapäevasel Investeerimisklubi üritusel, milline on tema vaade aktsiaturgudele ja kuhu ta oma raha paigutab.
Märtsikuisel investor Toomase Investeerimisklubi üritusel jagas investor ja finantsökonoomika doktor Kristjan Liivamägi, kuidas investeerida edukalt igas majandustsükli faasis.
Oli see vast õhtu, kõike ei osanud minagi ettegi näha, mis sest, et kogemusi peaks mul ürituste korraldamisega juba olema. Kolmapäeva õhtul toimus nüüd juba arvult viies Investeerimisklubi üritus ning sedakorda klubiliste soove arvestades järgmises börsifirmas – LHVs.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele