E-kaubanduse hiiglase Amazoni ees on uus väljakutse, mille käigus tuleb tegeleda kahe uue soodushindadele rõhuva müügiplatvormiga, kes mängivad hoopis teistsugust mängu, vahendas Wall Street Journal.
Amazonil tuleb konkureerida kahe tõusva müügiplatvormiga, mis mängivad hoopis teist mängu. Foto: Imago/Scanpix
Müügiplatvormide Temu ja Shein hüppeline populaarsus USA tarbijate seas jahmatas Amazoni ning e-kaubanduse hiiglasel tuleb nüüd otsustada, kuidas kiiresti kasvavate veebipõhiste müügilehtede edule reageerida. Temu ja Shein rõhuvad madalatele hindadele, mitte kiirele kohaletoimetamisele.
Amazon teatas, et plaanib pühade ostuhooajaks lisada USAs 250 000 töökohta, mis on 67% rohkem kui viimase kahe aasta jooksul palgatud töötajate arv, vahendab Reuters.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.