Laevafirma Tallink vedas selle aasta novembris 376 997 reisijat, mis on ligikaudu võrdne eelmise aasta novembriga. Kasvu oli näha vaid Tallinna ja Helsingi vahelisel liinil.
Eesti-Soome liinil sõitis mitu korda enam reisijaid kui Eesti-Rootsi liinil. Kauba- ja autode vedu vähenes kõikidel Tallinki liinidel. Foto: Liis Treimann
Reisijate sõidukite arv vähenes kolme riigi peale 4,6%. Kaubaveoühikute maht vähenes 20,8%, ulatudes 26 547 ühikuni.
LHV Panga analüütikud hindavad Tallinki kolmanda kvartali tulemusi pigem negatiivseks ning ka tulevikuvaade on skeptiline, kuid siiski jätkatakse ostusoovitusega.
Mida õpiti Tallinki börsiletoomisest, kes kaupleb tänaseni allpool IPO hinda?
Kuigi info nii Infortari esmaemissiooni mahu kui ka muude detailide kohta selgub pärast prospekti avaldamist, poetab ettevõtte juhatuse esimees Ain Hanschmidt tänases "Investor Toomase tunnis" vihje aktsia hinna kohta.
Esmaspäeval suurima käibe teinud Tallinki aktsia tõusis, kuid ei jaksanud põhinimekirja suurema osa languse juures Balti koondindeksit rohelisse tõugata.
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.