Morgan Stanley alandas Aasia konkurentidele alla jäävate Põhja-Ameerika autotööstuste reitinguid, ajades autoaktsiad New Yorgis taanduma.
- Fordi kuulsa kastiauto F-150 rool. Foto: Liis Treimann
USA autotootjad on silmitsi kõrgete laovarude, kukkuvate hindade ja tarbijate nõudluse vähenemise märkidega, sellal kui Jaapani ja Lõuna-Korea firmad ning elektriautotootjad aina rohkem turgu hõivavad, vahendas Reuters Morgan Stanley analüüsi. USA tootjaile avaldab survet ka Hiina, kus toodetakse üheksa miljonit autot aastas enam kui ostetakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hiina subsideeritud elektriautode invasioon Põhja-Ameerika ja Euroopa turgudel on lühisesse ajanud nende turgude suurte tootjate kasumlikkuse. Ja kergendust niipea ei paista.
Fordi aktsia kukkus pärast börsipäeva teatavaks tehtud kvartalitulemuste peale järelturul üle kümne protsendi, järgnedes varem samuti elektriautode kehvast müügist teavitanud GMi aktsiale.
Käibe ja kasumi kasvust hoolimata asus ühe maailma suurima autotootja General Motorsi aktsia täna New Yorgi börsil taanduma.
General Motors teatas esmaspäeval, et koondab oma tarkvara- ja teenindusüksustest kogu maailmas rohkem kui tuhat palgalist töötajat, et muuta äri efektiivsemaks.
Töötukassa peale mõeldakse enamasti siis, kui räägitakse töötusest, koondamistest, maksude tõstmisest või koolitustest. Vähem tuleb jutuks aga tööturuasutuse tase ja võrdlus teistega, eelkõige muidugi naabritega.