Fordi kuulsa kastiauto F-150 rool. Foto: Liis Treimann
USA autotootjad on silmitsi kõrgete laovarude, kukkuvate hindade ja tarbijate nõudluse vähenemise märkidega, sellal kui Jaapani ja Lõuna-Korea firmad ning elektriautotootjad aina rohkem turgu hõivavad, vahendas Reuters Morgan Stanley analüüsi. USA tootjaile avaldab survet ka Hiina, kus toodetakse üheksa miljonit autot aastas enam kui ostetakse.
Hiina subsideeritud elektriautode invasioon Põhja-Ameerika ja Euroopa turgudel on lühisesse ajanud nende turgude suurte tootjate kasumlikkuse. Ja kergendust niipea ei paista.
Fordi aktsia kukkus pärast börsipäeva teatavaks tehtud kvartalitulemuste peale järelturul üle kümne protsendi, järgnedes varem samuti elektriautode kehvast müügist teavitanud GMi aktsiale.
General Motors teatas esmaspäeval, et koondab oma tarkvara- ja teenindusüksustest kogu maailmas rohkem kui tuhat palgalist töötajat, et muuta äri efektiivsemaks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.