Kliima soojenemisest tingitud ranged nõuded suunavad autotööstust elektriautosid arendama ja valitsusi elektrit toetama, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kuigi päev, mil Tallinna tänavad on täitunud isejuhtivatest elektriautodest, on veel kaugel, tõdeb Äripäev, et automaailm, ja laiemalt ka inimeste ühest kohast teise toimetamise süsteem, on kiires muutumises. Sellega tuleb kohaneda ja kaasa minna või siis loobuda ja tee noortele vabastada, nagu otsustas elutargalt teha näiteks Silberauto müünud Väino Kaldoja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tesla aktsia on neljapäeval 14% miinuses, kui firma teatas kolmapäeva õhtul, et vajab rohkem aega, et kasumisse jõuda, teatas madalamatest kasumimarginaalidest ning teatas olulise juhatuse liikme lahkumisest, kirjutas Reuters.
Kuigi Tesla teise kvartali kahjum tuli oodatust suurem, toonitas ettevõtte juht Elon Musk, et fookuses on mahtude kasvatamine.
Eesti esimene elektriauto Nobe on hädas: tootmise käima lükkamiseks napib igal sammul raha ning isegi mõnda aega tagasi ühisrahastusplatvormil Indiegogo alustatud kampaania ei taha kuidagi vedu võtta.
Nädala olulisemaid teemasid kokkuvõtvas saates „Äripäev eetris“ pälvis nädala kaotaja tiitli hiljuti rahakaasamise raskust tunnistanud Eesti elektriauto Nobe looja Roman Muljar.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.