Lennufirma pühkis Taskilast enne uue juhi esitlemist käed puhtaks, ta oli sündmuste kulmineerudes juba ettevõttest lahkunud, temalt kommentaare saada ei õnnestunud. Ent just seda olnuks vaja. Poleks vaja olnud paraadpilti, kus eelmine tulevasele kaose üle annab, vaid selgitusi: milliseid eesmärke Taskila täitis, aga toime ei tulnud, millest tuleb veendumus, et senine juht ei suuda uut suunda ellu viia, kuidas tagatakse eesmärkide täitmine uue juhiga jne.
Praegu on Estonian Airi kahjumi ees vastutavaks patuoinaks tembeldatud Taskila, kuigi otsuseid lennufirmas ei langetanud üksi tema, vaid juhatus nõukogu heakskiidul. Samuti polnud paljud lennufirma probleemid põhjustatud mitte ainult temast, vaid eelmiste juhtide otsustest – lennukite hanked, kütuselepingud. Lisaks jäävad nõukogu liikmed oma tagasiastumisega justkui puhtaks, senine juhatus jätkab.
Tundub, et Taskilast lahtisaamisega läks kiireks, sest näiteks lennufirmalt ajakirjandusele saadetud uue juhi CV oli inglise keeles, tema foto pildifaili asemel esitlusprogrammis, Taskila suletusest ja hüvitisest mitteloobumine viitab solvumisele. Kas mindi enne teede lahkuminekut inetult raginasse?
Loodetavasti saab peaminister uue juhi palgast aru ega pea tema tööd seetõttu avalikult õõnestama, majandusminister ei distantseeri end juhile hinnangut andes vastutust nõukogule lükates ning eestlastele on olulisem lennufirma tulevik, mitte ei takerduta taas väiklaselt palganumbrisse.