• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,65%6 088,43
  • DOW 300,28%44 149,47
  • Nasdaq 1,23%20 000,46
  • FTSE 100−0,12%8 538,09
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,85
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,65%6 088,43
  • DOW 300,28%44 149,47
  • Nasdaq 1,23%20 000,46
  • FTSE 100−0,12%8 538,09
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,85
  • 31.10.12, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: tänased otsused on vahepeatus

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles intervjuus Kuku raadiole, et soovib mõnede nõukogu liikmete jätkamist järjepidevuse huvides.
„Finantstulemused selgelt ei rahulda, on viimane aeg teha muutused ettevõtte juhtimises. Nõukogu tervikuna astub tagasi. Aktsionäride esindajana mina ja rahandusministeerium vajame aega uue nõukogu komplekteerimiseks,“ sõnas Parts lisades, et mõni nõukogu liige peaks jätkama järjepidavuse huvides.
Parts tõdes, et äriliselt on tehtud möödalaskmisi.
Minister ei osanud öelda, kas rahvuslik lennufirma on hullemas olukorras kui enne Taskila juhtima asumist. „Põhivalik riigi jaoks oli 2009. aastal: kas võtame ettevõte üle või loodame teistele lennuettevõtetele. Kui meie valik oli selline, siis täna oleme teel, et leida elujõuline tegevusmudel,“ märkis Parts. See ei õigusta aga ministri sõnul kahjumit. 
Vana nõukogu jätkab Partsi sõnul mõnda aega ja uus juhataja on palunud aega, et tulla oma ettepanekutega aktsionäride juurde, siis saadakse rääkida ka plaanidest.
„Põhiülesanne Estonian Airile jääb, me peame senikaua töötama, kuni leiame elujõulise mudeli. Tänased otsused on vahepeatus. 1,5-2 viimast aastat on olnud üsna keeruline, lihtsamaks ei lähe. Lennundusturg on keeruline, asja lõpetamine ei ole lahendus. Seda rääkisime ka 2009. aastal,“ sõnas Parts. „Loota sellele, et teised lennufirmad katavad meie jaoks vajalikke ühendusi, on seotud liiga suurte ohtudega.“
Saatejuhi küsimusele, kes selle jama eest vastutab, vastas Parts, et igaüks peab vastutama, kes on otsuseid vastu võtnud.
„Olen kriitiline lahkuva nõukogu osas, juhatusest rääkimata,“ tõdes Parts lisades, et minister vastutab kõige eest.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.12, 14:02
"Estonian Airi aastane finantsmõju on 130 miljonit"
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles täna intervjuus Kuku raadiole, et Estonian Airi aastane finantsmõju on 130 miljonit eurot.
Uudised
  • 31.10.12, 15:03
TÜ: lendude lõpp pole suurim kaotus
Riia ja Stockholmi lendude lõpetamine oli Tartule märksa suurem kaotus, kommenteeris Tartu Ülikooli arendusprorektor Erik Puura Estonian Airi otsust sulgeda Tartu-Tallinna liin.
Uudised
  • 31.10.12, 14:28
Tartu linnapea: EA solvab meid
Tartu linnapea Urmas Kruuse sõnul on Estonian Airi otsus sulgeda Tartu-Tallinna lennuliin solvav tervele Lõuna-Eestile.
Arvamused
  • 31.10.12, 15:01
Tero Taskila häbiväärne hukkamine
  • ST
Sisuturundus
  • 21.01.25, 08:00
Heldur Meerits: koolide edetabelid on kuritegelikud
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele