Kolm aastat Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutust uurinud Brit Mesipuu sõnul teevad firmad peamiselt kaks viga: ei pane paika ettevõtte sotsiaalmeedia sisuplaani ega mõtle läbi, millist klienti nad soovivad ühismeedias püüda.
- Brit Mesipuu Foto: Raul Mee
Mesipuu kinnitas Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et siinsete ettevõtete jaoks on peamine ühismeediakanal jätkuvalt Facebook, samas kui Instagramist ja TikTokist ei olda üldiselt vaimustusse satutud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“