Kasutajapõhisest kontoridisainist räägib võtmevalmis sisustusteenust pakkuva Occo turundusjuht Helen Karolin.

- Occo turundusjuht Helen Karolin. Foto: Erakogu
Inimese- või kasutajakeskne disain on protsess, mis algab inimestest, kellele Occo disainib, ja lõpeb uute lahendustega, mis on kohandatud vastavalt nende vajadustele. See nõuab töötajate ja nende tööprotsesside sügavamat mõistmist.
Inimeste töökeskkonnas käitumise ja üksteisega suhtlemise analüüsimisel saame palju sügavamalt mõista, mida nad tegelikult vajavad. Kui küsida töötajalt otse, mida ta vajab, siis ta nimetab lauda ja tooli ja muid elementaarseid asju, mida ta näeb ja katsub. Kuid kuidas mõista töötajate varjatud vajadusi ja nende põhjal kontor sisustada, kuuleb täpsemalt juba saates.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Occo kasutajapõhise kontoridisaini käigus selguvad töötajate varjatud vajadused
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.