Tallinna Majanduskoolis avatakse sellel sügisel finantsvaldkonna klienditoe spetsialisti aastane täienduskoolituse kursus. Äripäeva raadio sisuturundussaates kuuleb, millised on just finantsvaldkonna kliendinõustaja tööülesanded ja millised teadmised õppekava läbijad omandavad.

- Saatekülalised Tallinna Majanduskooli administratiivtöö õppetooli juhataja Fredy Bogomolov ja LHV panga klienditoe tiimijuht Kristi Lepik. Foto: Äripäev
Saates kuuleb lähemalt, miks ja kellele kursuse läbimine kasulik on, kes on õppekava koostamise juures olnud ja LHV panga näitel ka, mida kliendinõustajatelt tööleasumisel oodatakse. Stuudios on külas Tallinna Majanduskooli administratiivtöö õppetooli juhataja Fredy Bogomolov ja LHV panga klienditoe tiimijuht Kristi Lepik.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Täienda finants- ja teenindusalaseid teadmisi tasuta koolitusel
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.