Puust ja punaseks: mis on teenusdisaini saladused?
Kuidas kasutada teenuse disaini digikanalites ja kuidas aitab see soovitud turunduslikke tulemusi saavutada, sellest räägitakse värskes saates "Digiturunduse praktikum".
Rethinki asutaja Lars-Erik Hion (vasakul) ja Priit Kallas (paremal). Foto: Äripäev
Saates on külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esinejaid ja teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Lars-Erik Hion. Saatest saab teada ka seda, kes peaks teenuse disainiga tegelema ja kuidas testida toodet või teenust.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Puust ja punaseks: mis on teenusdisaini saladused?
Eesti eraisikutele suunatud pangahoiuste turu kokkuvõte näitab, et säästuhoiuste osas, kus hoiustaja saab mõne päevaga oma raha ilma intressi kaotamata taas ise kasutusse võtta, erinevad pankade intressipakkumised üle kahe korra - alates Citadele pakutavast 1,5 protsendist aastas kuni Bigbanki pakutava 3,3% protsendini aastas.