"Digiturunduse praktikumi" saates on külas digiturunduse praktik, Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov, kellega tuleb juttu kasutajakogemusest ja natuke ka SEOst.

- Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka sellest, kuidas veebist rohkem raha kätte saada ning ka sellest, et veebilehe disain ei pea alati ilus olema. Vastuse saab ka küsimus, mida mõõta ning kelle käest uurida tagasisidet kasutajakogemuse kohta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saatejuht soovitas tutvuda persoona intervjuu artikliga
SIIN.Kuula saadet siit:
Veeb peab nii ilus olema, et klient sealt ka ostaks, mitte ei hängiks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.