Internetikaubandus on praegu veel täiendus poevõrgule ja poodide asukoha määramisel peab lähtuma tarbija soovidest, selgus saatest „Lavajutud“.
- Oktoobris toimunud kaubanduse aastakongressi vestlusring, milles osalesid (vasakult) moderaator Hando Sinisalu, iRetaili partner Urmas Pastarus, Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma, Klicki juht Marko Kalve ja Apollo Grupi juhatuse liige Mauri Dorbek. Foto: Raul Mee
Klicki juht Marko Kalve rääkis, et kuigi paljude klientide teekond algab internetis, siis ostu eelistatakse lõpetada poes. Ühtlasi ei näe ta, et internetikaubandus põrmustaks kogu jaekaubanduse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.