• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • 21.07.22, 13:51

Kuula ja ära enam eksi: need on vead, mida müügiteksti kirjutamisel vältida

Tihti kipub müügitekstidest välja jääma see, millist tulemust toode või teenus inimesele pakub, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.
Sotsiaalmeedia turunduse ekspert, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi üks asutajatest Sven Nuum (vasakul) ja copywriter , loovjuht ja koolitaja Rait Milistver.
  • Sotsiaalmeedia turunduse ekspert, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi üks asutajatest Sven Nuum (vasakul) ja copywriter , loovjuht ja koolitaja Rait Milistver. Foto: Äripäev
Müügitekstis peavad sisalduma nii probleem kui ka lahendus, rääkis Nullist turunduskooli üks asutaja ja sotsiaalmeedia turunduse ekspert Sven Nuum. „Inimesed otsivad lahendusi oma probleemidele. Copy on vahend, kuidas me saame sõnade kaudu seda inimestele selgitada,“ ütles ta. Räägime saates sellest, kuidas kirjutada häid reklaami- ja müügitekste, mis elemente peaksid need sisaldama ja miks ettevõtjad peaksid väärtustama head reklaamiteksti. Samuti tuleb jutuks loomeprotsess ja kõige selle äriline pool.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele