Tihti kipub müügitekstidest välja jääma see, millist tulemust toode või teenus inimesele pakub, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.

- Sotsiaalmeedia turunduse ekspert, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi üks asutajatest Sven Nuum (vasakul) ja copywriter , loovjuht ja koolitaja Rait Milistver.
- Foto: Äripäev
Müügitekstis peavad sisalduma nii probleem kui ka lahendus, rääkis Nullist turunduskooli üks asutaja ja sotsiaalmeedia turunduse ekspert Sven Nuum. „Inimesed otsivad lahendusi oma probleemidele. Copy on vahend, kuidas me saame sõnade kaudu seda inimestele selgitada,“ ütles ta. Räägime saates sellest, kuidas kirjutada häid reklaami- ja müügitekste, mis elemente peaksid need sisaldama ja miks ettevõtjad peaksid väärtustama head reklaamiteksti. Samuti tuleb jutuks loomeprotsess ja kõige selle äriline pool.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.