"Ma olen harjunud, et mul pole oma permanentset autot. Kasutan autojagamist ja ühistransporti. Tõukerattaid pole proovinud," rääkis Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat Äripäeva hommikuprogrammis.
Ikoonilised Porsche 911-d sõidavad Taani autoentusiasti Jan Kalmari Eestis asuvast värkstoast välja palju vägevamate ja kallimatena kui nad sisse veeredes olid. Tegelikult pole siis enam tegu mitte Porschede, vaid Kalmari-nimeliste sõidukitega. Siitmaalt aga alles läheb põnevaks.
Kõrged kütusehinnad on pannud aina enam inimesi eelistama isikliku auto asemel ühistransporti, kuid üleüldine majanduskeskkond ei ahvatle bussifirmasid teenusesse investeerima, tõdeb seekordse TOPi võitja ABuss OÜ juhataja Martin Roots. Lisaks on riik tasuta ühistranspordiga turu ära solkinud, täiendab TOPi kolmanda koha omanik.
Koroonaaeg ja selle järelelainetus on plahvatuslikult kasvatanud matkaautode äri, seda nii renti kui ka müüki, ütles Rakveres matkaautosid rentiva, hooldava ja müüva Kindle OÜ omanik Martin Tommula.
Enam kui 100 aastat tagasi turu survel toimunud pööre elektriautodelt sisepõlemismootoriga masinatele on nüüd poliitilise tahte toel ametlikult suunatud tagasipöördele. Paraku on olemasoleva tehnoloogiaga loodetud eesmärkideni jõudmine enam kui küsitav, kirjutab AMTELi tegevjuht Arno Sillat Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.