"Meie poliitikat ei karda" – burgeriäri pidajad seisid selle eest, et noored riigikogu valiksid
Söögikohaäri VLND Burger pidajad kulutasid hulga ressursse sotsiaalmeedia kampaaniale, millega ärgitati noori valima minema. Ettevõtte ühe omaniku Kris Sülla kinnitusel ongi ühiskonnaelus kaasa rääkimine nende jaoks tähtis.
VLND Burgeri omanikud (vasakult) Oskar Berggren, Kristo Leemet, Kris Süld ja Kristiin Elmat. Foto: VLND Burger
"Meie poliitikat ei karda. Kõik inimesed on sellega niikuinii seotud," lausus Süld Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta märkis, et varem on VLND toetanud näiteks vähemuste õigustega seotud algatusi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.