Söögikohaäri VLND Burger pidajad kulutasid hulga ressursse sotsiaalmeedia kampaaniale, millega ärgitati noori valima minema. Ettevõtte ühe omaniku Kris Sülla kinnitusel ongi ühiskonnaelus kaasa rääkimine nende jaoks tähtis.
- VLND Burgeri omanikud (vasakult) Oskar Berggren, Kristo Leemet, Kris Süld ja Kristiin Elmat. Foto: VLND Burger
"Meie poliitikat ei karda. Kõik inimesed on sellega niikuinii seotud," lausus Süld Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta märkis, et varem on VLND toetanud näiteks vähemuste õigustega seotud algatusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hiljuti miljonäristaatusesse jõudnud investor Rahakratt hoolimata finantsvabadusest priiskama ei kuku – luksusautode kollektsiooni omamise asemel sõidab ta ringi rendiautoga ning seetõttu pole ta ka eriti kursis palju furoori tekitanud automaksuga.