Parima äriklienditeeninduse alus on kliendikeskne mõtteviis
Kuidas läheb maailma suurimal koduelektroonika kauplusketil Expert, mida hindab eestlane koju või kontorisse uut tehnikat valides ning milliseid lahendusi pakub Expert Eesti ärikliendile, räägitakse värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
Experti tehnikakauplused pakuvad nii tipptasemel kaubamärkide kui ka vähem tuntud tootjate kvaliteetset kaupa. Foto: Andres Raudjalg
Samuti arutleme saates, mis on parima äriklienditeeninduse aluseks ning kuidas Expert klienditeekonda planeerides on arvesse võtnud nii era- kui ärikliendi jaoks üha kasvava olulisusega märksõnu: kiirus ja mugavus.
Ka tuleb juttu sellest, kuidas on koduelektroonika valdkond viimaste aastate jooksul muutunud ning milliseid lahendusi on oodata tulevikus.
Külas on Expert Eesti turundusjuht Laura Laanjärv ja hulgimüügijuht Riina Neeme, saadet juhib Sigrid Hiis.
Parima äriklienditeeninduse alus on kliendikeskne mõtteviis
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.