Kuidas läheb maailma suurimal koduelektroonika kauplusketil Expert, mida hindab eestlane koju või kontorisse uut tehnikat valides ning milliseid lahendusi pakub Expert Eesti ärikliendile, räägitakse värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
- Experti tehnikakauplused pakuvad nii tipptasemel kaubamärkide kui ka vähem tuntud tootjate kvaliteetset kaupa. Foto: Andres Raudjalg
Samuti arutleme saates, mis on parima äriklienditeeninduse aluseks ning kuidas Expert klienditeekonda planeerides on arvesse võtnud nii era- kui ärikliendi jaoks üha kasvava olulisusega märksõnu: kiirus ja mugavus.
Ka tuleb juttu sellest, kuidas on koduelektroonika valdkond viimaste aastate jooksul muutunud ning milliseid lahendusi on oodata tulevikus.
Külas on Expert Eesti turundusjuht Laura Laanjärv ja hulgimüügijuht Riina Neeme, saadet juhib Sigrid Hiis.
Parima äriklienditeeninduse alus on kliendikeskne mõtteviis
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvaraturul on mitmeid põnevaid riike, kuhu Eesti investorid on oodatud. Üks selliseid linnu on Dubai. Kiirelt kasvav linn ja lisandunud elanikkond annab kinnisvarasse investeerijatele põhjust rõõmustamiseks, ütles Skover Kinnisvara OÜ juht Sanders Skorik.