Teeninduskultuur võib saada ettevõtte jaoks saatuslikuks, kuna see kujundab klientide arvamust ja mõjutab otseselt nii ettevõtte mainet kui käivet.
- Saatejuht Keit Ausner ja teenindusekspert Rain Tunger. Foto: Äripäev
Aastatepikkuse kogemusega teenindusekspert Rain Tunger jagab saates „Teeninduse teejuht“ praktilisi soovitusi, kuidas juhid saavad oma rolli täites luua inspireeriva ja toetava töökeskkonna, mis soodustab suurepärase teeninduskultuuri kasvu.
Tunger tõdeb, et teeninduskultuuri arendamine ei ole alati rahaliselt kulukas, kui seda õigesti teha ja järgida näiteks suurepärase teeninduse 4 alustala.
Saadet juhib Keit Ausner.
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
Seotud lood
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.