Kui me tahame, et maailm liiguks rohelisuse poole, peame seda soodustama – seetõttu tuleks elektriauto automaksu alt välja jätta, kommenteeris sisuturunduslikus saates “Jätkusuutlik ja roheline” Hyundai Motor Balticu ekspert Marko Aalik.
- Hyundai IONIQ 6, mis pälvis 2023. aasta autoauhindade jagamisel aasta auto ja aasta elektrisõiduki tiitli. Foto: Reuters/Scanpix
Aalik rääkis saates, et kui tulevikus on olukord teine ja liigume tempokalt õiges suunas, saab juba teha uue otsuse. Praegu aga töötaks seesugune soodustus hästi. Maksustada võiks elektriautot aga juhul, kui see on väga kallis ja luksuslik ega ole igapäevases kasutuses.
Saates kuuleb, millised on elektriautode turul valitsevad jätkusuutlikud trendid ning mis eristab ühte elektriautot teisest olulisel määral.
Arutleme autode laadimiskiiruse, sõidumugavuse ja särtsaka kiirenduse üle ning vastame küsimusele, kas olukorras, kus elektriautod saavutavad üha suuremat populaarsust, elektrit nende kõikide laadimiseks ikka jagub?
Saates on külas kaks autoeksperti Hyundai Motor Balticust – ettevõtte juhataja Erkki Ots ja müügijuht Marko Aalik.
Saadet juhib Kadrin Kahu.
Hyundai – elektriautode suunamudija
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.