Kui me tahame, et maailm liiguks rohelisuse poole, peame seda soodustama – seetõttu tuleks elektriauto automaksu alt välja jätta, kommenteeris sisuturunduslikus saates “Jätkusuutlik ja roheline” Hyundai Motor Balticu ekspert Marko Aalik.
- Hyundai IONIQ 6, mis pälvis 2023. aasta autoauhindade jagamisel aasta auto ja aasta elektrisõiduki tiitli. Foto: Reuters/Scanpix
Aalik rääkis saates, et kui tulevikus on olukord teine ja liigume tempokalt õiges suunas, saab juba teha uue otsuse. Praegu aga töötaks seesugune soodustus hästi. Maksustada võiks elektriautot aga juhul, kui see on väga kallis ja luksuslik ega ole igapäevases kasutuses.
Saates kuuleb, millised on elektriautode turul valitsevad jätkusuutlikud trendid ning mis eristab ühte elektriautot teisest olulisel määral.
Arutleme autode laadimiskiiruse, sõidumugavuse ja särtsaka kiirenduse üle ning vastame küsimusele, kas olukorras, kus elektriautod saavutavad üha suuremat populaarsust, elektrit nende kõikide laadimiseks ikka jagub?
Saates on külas kaks autoeksperti Hyundai Motor Balticust – ettevõtte juhataja Erkki Ots ja müügijuht Marko Aalik.
Saadet juhib Kadrin Kahu.
Hyundai – elektriautode suunamudija
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi Haapsalu Uksetehase nime järgi võiks arvata, et tegemist on uksetootjaga, siis tegelikult valmistatakse Haapsalu külje all Uuemõisas ka aknaid. Ettevõte on keerulised ajad edukalt üle elanud ja tänavu plaanib avada esindussalongi ka Tartus.