Kui me tahame, et maailm liiguks rohelisuse poole, peame seda soodustama – seetõttu tuleks elektriauto automaksu alt välja jätta, kommenteeris sisuturunduslikus saates “Jätkusuutlik ja roheline” Hyundai Motor Balticu ekspert Marko Aalik.
- Hyundai IONIQ 6, mis pälvis 2023. aasta autoauhindade jagamisel aasta auto ja aasta elektrisõiduki tiitli. Foto: Reuters/Scanpix
Aalik rääkis saates, et kui tulevikus on olukord teine ja liigume tempokalt õiges suunas, saab juba teha uue otsuse. Praegu aga töötaks seesugune soodustus hästi. Maksustada võiks elektriautot aga juhul, kui see on väga kallis ja luksuslik ega ole igapäevases kasutuses.
Saates kuuleb, millised on elektriautode turul valitsevad jätkusuutlikud trendid ning mis eristab ühte elektriautot teisest olulisel määral.
Arutleme autode laadimiskiiruse, sõidumugavuse ja särtsaka kiirenduse üle ning vastame küsimusele, kas olukorras, kus elektriautod saavutavad üha suuremat populaarsust, elektrit nende kõikide laadimiseks ikka jagub?
Saates on külas kaks autoeksperti Hyundai Motor Balticust – ettevõtte juhataja Erkki Ots ja müügijuht Marko Aalik.
Saadet juhib Kadrin Kahu.
Hyundai – elektriautode suunamudija
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.