Rohepööret ei saa panna tarbijate õlgadele ning riigil lasub väga suur vastutus nii kodanike harimise kui rohepööret soodustavate maksusoodustuste näol, rõhutas saates "Eetris on turundusuudised" Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.
- Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste. Foto: Äripäev
Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muutuda jätkusuutlikumaks ja suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida. Saates "Eetris on turundusuudised" jagavad sel teemal oma kogemust Tallinna Lennujaam, Neste ja JOIK.
Saates selgitavad külalised, et rohepööre on kommunikatsioonijuhtidele suureks väljakutseks, sest mitmed jätkusuutlikud sammud ei ole lõpptarbijale koheselt tajutavad (peale toote lõpphinna).
Jätkusuutlikkuse teema peab olema faktidega tõendatav ja tarbijale arusaadav, et vältida rohepesu levikut, tõdes Tallinna Lennujaama turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holts.
Ühtlasi jagas Holts Tallinna Lennujaama strateegilisi eesmärke järgnevateks aastateks ning selgitas, mis peaks juhtuma siis, kui Eestis võetakse vastu otsus, et mürataseme kontrolli all hoidmiseks peatatakse öised lennud.
JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu jagas väljakutseid, millega nemad sel teekonnal silmitsi seisavad, ent tutvustas ka samme, mida nad on juba edukalt selles suunas astunud, seal hulgas monopakendi kasutuselevõtt ja uue tootmishoone rajamine.
Saadet juhib Keit Ausner.
Neste: rohepööret ei saa tarbija õlgadele panna
Seotud lood
Seekordses saates "Eetris on turundusuudised" selgitame välja, kas traditsiooniliste reklaamikanalite kasutamine on langustrendis või suudavad need mitte ainult konkureerida digitaalse meediaga, vaid kasvatada ka oma turuosa.
Seekordses saates “Eetris on turundusuudised” arutleme Kuldmuna 2023 loovkonkursil auhinnatud tööde taga peituvate loovate ideede ja strateegiate üle. Lisaks uurime võitjate käest, kuidas sünnivad auhinnaväärilised ideed.
“Turunduskommunikatsioon on midagi, mis võimendab ettevõtte ja selle inimeste toimimist ja seda, mis nad juba on. Minu hinnangul on väga halb kommunikatioon, mis üritab ehitada üles midagi, mida ettevõttes tegelikult ei ole,” rääkis sõnumiagentuuri Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”