Tipptegijate soovitused, kuidas saavutada suuri muutusi
Seekordses „Lavajuttude“ saates jagavad tippjuhid oma parimaid õppetunde ja soovitusi olukordadest, kus juhina suudeti kommunikatsiooni abil viia läbi suuri äristrateegilisi muutusi.
Fotol vasakult Mae Leyrer, Kadri Lainas, Kaur Andresson ja Aavo Kärmas. Foto: Raul Mee
Kuidas päästa ettevõte pankrotist? Kuidas viia keeruline sõnum võimalikult lihtsalt sihtgrupini? Kuidas teha raskeid otsuseid ja muuta kollektiivi suhtumist, et nad sooviksid minna juhi visiooniga kaasa? Millised on tipptegijate strateegilise kommunikatsiooni kogemuslood? Nendele küsimustele leiab vastused saatest.
Seekordses „Lavajuttude“ saates räägivad Eesti parimad juhid oma loo, kuidas neist said tippjuhid, ning jagavad väärtuslikke õppetunde, kuidas olla parem juht ja oma juhtimisstiili arendada.
Seekordne „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.