“Teeninduse teejuhi” värskes saates arutlevad LHV kliendikogemuse juht Kadri Gutmann ja Tele2 Eesti ärijuht Sten Argos, kuidas nende ettevõttes jõuti teenusekvaliteedini, mille eest on pälvitud auhindu.
- LHV kliendikogemuse juht Kadri Gutmann, Tele2 Eesti ärijuht Sten Argos, saatejuht Keit Ausner. Foto: Äripäev
LHV on olnud enam kui viis aastat parima teenindusega pank Eestis ning Tele2 pälvis hiljuti konkursil "Eesti parim teenindaja 2023" kolmikvõidu. Hoolimata suurtest sammudest digitaliseerimise suunas on Gutmann ja Argos ühel meelel: inimlikkus klienditeeninduses on jätkuvalt asendamatu. Argos rõhutab, et hea klienditeeninduse pakkumiseks peab olema ettevõttes väga selgelt defineeritud, mida see nende jaoks täpselt tähendab ning kuidas see protsessides väljendub.
Saatekülalised jagavad oma ettevõtte nägemust ja strateegiat kõrge teenindustaseme säilitamiseks ettevõtte eri tasanditel, pakkudes kuulajatele rikkalikult näiteid alates teenindusstandardite määratlemisest kuni töötajate koolitusprogrammideni.
Saadet juhib Keit Ausner.
Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“