Kaerajoogitehase Yook Production juht Katre Kõvask lubas, et esimesed joogid jõuavad tehasest poelettidele veel sel aastal. Foto: Liis Treimann
Kõvaski sõnul tuleb neil turuliidriks saada aasta või pooleteisega, sest nii on omanikega kokku lepitud. Ta rääkis saates, et Eesti ja Baltikum on Yooki koduturuks, kuid laiem eesmärk on jõuda suurematele turgudele. „Ainult Baltikumiga pole võimalik sellist tööstust ära toita,“ rääkis Kõvask ning avaldas lootust, et kaerajoogist saab ka Eesti ekspordi lipulaev.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.